21 September 2010

. : Kisah Haziq dan arnab : .

hello blog,
selamat hari selasa...
jam sekarang menunjukkan kul 12.20 tengahari
haziq n hazeera tidoooo...yahuuuuuuu
tapi mama lum sempat siapkan 'semua' kerja anak2 dah bangun dah
owh kerjaku memang tak abis2!huhu
ok jom cerita pasal haziq dan arnab kat rumah neneknya
pak teh haziq n hazeera a.k.a satu2nya adik lelakiku beli 2 ekor arnab
beli dan letak kat umah mak aku..padahal dia duk hostel.sabar je la...
emm *aku tak tahu jantina arnab tu la...hahaha
aku ni tak biasa ngan binatang2 berbulu ni.geli ai..sedangkan teddy bear mainan aku dah geli lagikan binatang hidup!huhu
haziq kalau tengok arnab ngan makcik2nye je la..mama tak layan.huhu
alkisah di suatu pagi....*haziq bangun tido lum mintak susu lagi...terus...


~terus bagi arnab makan n minum~
*alahai anak mama...comel!


~seperti biasa susah nak snap gambar die!~

kadang2 dia pegang2 arnab tu..tapi kalau adik aku keluarkan arnab tu dari kandang (ke reban ek?) mencecet dia larii..haha
hazeera tengok2 je arnab tu..dia lum faham lagii..haziq suka la...
emm best ke bela arnab?owh...no pet allow in my house ok(ni arahan sendiri.kekeke)
*encik adam,haziq n hazeera take note ok.
huhu..
sekian berita dari saya yang tiada haiwan kesukaan,



nota kaki:tapi ai tak dera binatang,so tak salah ok.huhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook