28 September 2010

. : Gambar Raya 2010 : .

salam blog,
hari ni cuma nak letak gambar raya 2010
oh...tidak suka gambar pertama ni...

~satu2nya gambar berdua~

dah la susah nk amik sebab si haziq menyebok.tgk kat tepi aku tu ada tangan haziq masuk gambar.hazeera pulak menangis nak susu pulak.dan terhasillah gambar ni.menci!tengok nampak aku gemuk b*ntot besar.adoi.gambar laki aku pulak perut buncit.tapi memang pun.lalalala*sori bang
huh cuba tengok gambar kat bawah ni pulak

~hah ni tak de la nampak b*ntot aku besar.lalala.~

hazeera memang dah nak susu sangat la tu.no kompromi betul.adoi.haziq pun kebetulan muka elok.bawah ni pulak gambar papa n anak,dan mama n anak

~gaya encik adam dan haziq,dan juga hazeera~

~gaya haziq dan hazeera kena paksa bergambar ngan mama~

oh gambar lakiku tak bersamping.adoi.rasanya dia pakai samping masa bernikah je la.emm tgh terpikir raya tahun depan nak suh dia pakai sampin la.haha.*tapi mesti la nanti dia suh aku yang pakaikan.tak pe la nanti aku belajar la.huhu
owh entry masih cerita raya sebab raya kan sebulan.
sekian,


nota kaki:tq adik ke4 aku sebab amikkan gambar

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook