22 September 2010

. : Hazeera : 1st time beraya : .

hello blog,
hari ni 13 syawal
dah puasa 6 ke lum?huhuhu

~selamat hari raya~

hohoho.nak letak gambar lagi tapi tak kuar bila upload.kenapakah??
huhu.ada jugak di blog2 lain gambar diorang separuh kuar separuh tak?kenapakah??
tahu ni adalah raya pertama bagi hazeera,
beraya pada umur 9 bulan.lalalala
nasib ada baju kurung...mak ndaknya beli di SACC Mall Shah Alam lagi..huhu
siap dgn tudung2 dia belikan
baju raya haziq n hazeera dua2 pun kena oter,pendekkan..hehehe
*cik ana depan umah neneknya potong dan jahitkan..huhuhu
tapi hazeera tak suka pakai tudung daa..
dia tarik nak bukak
pakai kejap utk amik gambar sahaja..huhu..


~muka kena gigit nyamuk~

owh hazeera sangat baby bandar!nyamuk suka gigit muka dia sepanjang berada di kampung.huhu
*walaupun dah pasang ubat nyamuk.adoi
sian anak mama
hazeera lum paham ke'best'an raya.dia cuma suka makan nasi impit n kuah lodeh banyak2
pas tu tertido..hahaha
haziq pulak suka main bunga api..
ape2 raya ni hazeera dapat subang raya bentuk H dari nenek...lalalalala
thank you nenek
sekian,


nota kaki:hari mahu ujan,angkat jemuran!!!

2 comments:

Eyriqazz said...

comel2...

dijemput join my latest contest,RM1K untuk dimenangi

mrs adam said...

tq2
emm..insyaAllah ada kelapangan saya join contest tu

Related Posts with Thumbnails

Photobook