25 September 2010

. : Tudung Nur Kasih Jalan TAR : .

hello blog,
selamat hari sabtu semua...
hari ni nak cerita pasal tudung nur kasih jalan tar
wah...sangat suka dengan tudung dia!*rasa nak borong satu kedai*huhu
sebenarnya masa lepas beli tudung tu ingat nak amik gambar tudung tu dalam beg
kan kat beg plastik kedai tu ada alamat,tapi...terlupa daa
lain kali bila rajin aku cari balik plastik kedai tudung nur kasih tu
emm..yang pasti nak pergi lagi kedai tu..lalalala
kedai tu adalah sangat dicadangkan oleh aku kepada sape2 yang suka beli pelbagai tudung dengan harga yang berpatutan.
emm tak sabar nak ajak encik adam pergi sana lagi.lalalalala
kerana virus tudung ku belum baik lagi.hahaha
opss kerana pergi membeli belah dengan dua anak kecil maka mamanya sempat beli 2 je tudung kat kedai tudung nur kasih itu.adoi
emm...ni gambar 1st time pakai.lalalala*saje je tunjuk sebab suka!huhu

~benci tengok gambar last tu!nampak gemuk!~

kesimpulannya aku nak g jalan tar lagi..nak beli tudung...lalalala
*encik adam take note ok
sekian,

nota kaki:ni promosi tanpa bayaran.sekadar berkongsi kesukaan

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook