XM

21 September 2010

. : 2 Syawal-Kunjungan dari 'si dia' : .

hello blog,
muahahaha..tajuk tak nak kalah
kunjungan dari 'si dia'
opss siapakah si dia ituuuu...
huhuhu...si dia untuk adik aku..bukan aku ok
ok jom cerita,pada hari raya kedua buaya fren boyfren adik ke3 aku datang satu family
datang beraya,first time family jumpa.haruslah adik aku masak macam2
*nasi tomato,ayam msk merah,acar rampai,ayam goreng berempah,udang goreng kari,daging masak kicap*
dia masak sendiri,yang lain membantu saje.*aku mentor.huhuhu
tibe2 masa tu dah kul 12 lebih :

adik ke3 aku : kak,tolong masakkan ayam masak merah
aku               : aik?nape pulak?
adik ke3 aku : ala fik dah sampai tangkak,kita lum siap
aku               : oh ok.yela2(dengan nada nervous mcm nk masakkan bf sendirik.muahahaha)

kesimpulannya aku masak ayam masak merah n acar rampai.tapi timun n tomato adik ke2 n ke4 yang potong.
owh gambar makanan tidak di snap.terlupa daa.yang ada cuma gambar ni je...


~emak fik(baju merah) nampak muda~


~mak uda haziq berbaju hitam bandung mari~

oh pas tu adik ke2 aku pulak buat baked macaroni yg tak sempat sejuk terus licin.huhuhu.lepas makan diorang makan buah pisang n duku fresh dari pokok yang di bawa oleh tetamu.
*emm sedap duku tu!
kesimpulan:duku sedap bila turun dari pokok terus makan,bukan yang jual2 tu.
kesimpulan2:tanamlah pokok duku.huhuhu
sekian cerita raya adik ke3 saya,




nota kaki:dari muar ke segamat

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook