03 September 2010

. : Pasar Ramadhan Kampung Baru : .

hello blog,
selamat hari jumaat bersamaan 24 ramadhan
yahuu...besok balik kampung..
owh sibuk mendownload lagu raye..lalalalala
hari ni anak2 makan nasi lemak dan sup sayur dengan berselera sekali
*mama gembira
hari ni last berbuka di puchong untuk tahun ni*InsyaAllah*
esok berbuka kat luar before sampai umah
*tapi tak tahulah kat mana
owh hari ni nak tepek gambar pasar ramadhan kampung baru..
aku hanya round dari dalam kereta sahaja.
so gambar dari dalam kereta la yek.hujan pulak tu


~belum sesak sebab baru kul 4ptg~


~gambar blur daa~

owh encik adam round 2x kat kampung baru tu sambil memikir nak beli apa..last2 dia beli bubur lambuk kg baru rm2,dan kuih rm5.tapi semua abis dimakan so tak membazir*alhamdulillah setakat ni lum ada buang makanan *
membazir amalan syaitan.
ha kat bawah ni pulak gambar orang beratur nak amik bubur lambuk kat masjid kampung baru.lum ramai orang lagi sebab awal lagi dan cuaca tak mengizinkan (hujan)


~masjid kampung baru~

kat jalan tar tak amik gambar langsung.tapi aku sempat mengambil gambar kat pasar ramadhan ni sebab...


~haziq tido kepenatan,hazeera yang behave~

tahun ni tak berbuka kat kg baru.tahun lepas berbuka kat restoran dulang.klakar sey nama restoran dulang.haha.tapi bukan restoran sangat pun.kedai makan je.*pendapat aku la*
sekian bebelan saya,



nota kaki:kena kemas barang untuk 4 orang??huh

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook