XM

13 Mac 2010

release tension

hari yang gelap kini sudah terang sebab sudah siang(ala2 lagu indon tu)hehe tp tukar lirik,ntah ape2...hari ni telah pegi melepaskan gian tension g shopping...huhu..ala bukan shopping ape2 pun beli breastpump dll jer.saya ni suka beli sendiri cash & carry.searh n window shopping online tp xsuke beli online,tak taula nape maybe sbb suke  beli barang kot xpun xsuke barang tu dipegang oleh en.skynet dulu,nak beli and org 1st pegang.beli kat littlewhizz.com kat s.alam setgh jam dari umah..ramai gak customer kat showroom littlewhizz ni.ni barang2 yang dibeli..

~set idaman aku--->nape aku suke set ni aku tak tahu???~

~ni semua barang2 yang dikumpul~

~nak beli Safety Plus storage bottle tp sold out~

~setelah keluar dari kotak---->pas ni beg ni jd handbag aku~


emm kalo nak cerita pasal brg2 ni xabis 1 malam aku nk tulis entry.hehe.Disposible Breast Pad tu aku dpt free.best gak la g littlewhiz tu.mcm bole pegi lagi next time.pas shopping g hukm jumpa kawan plak.ape lagi die terus bawa makan free di kedai makan makciknya dan ambil roti john &burger goreng free yg dijual oleh maknya di pasar malam sg besi...wah sedapnyer....tq munirah & family
>
>
>                        
ni la gambar burger gorengnyer....yang hendak dimakan oleh haziq


 ~burger goreng & roti john yg superb sedap~

nanti bile2 aku wat entry pasal roti john murni dan burger goreng ni yer
till then
buhbye

nota kecil:adakah hazeera akan suke botol itu masih menjadi persoalan.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook