XM

20 Mac 2010

kalau haziq dapat kereta

hye..lallalalallala..hari ni haziq and hazeera nak balik kampung jumpa nenda terchenta mereka.plus hazeera nak berlatih minum pakai botol..huhu(mintak2 la hazeera tak banyak songeh)
: :
: :
abesla haziq kalo kat umah nendanya dia akan membuat spotcheck(main + sepahkan =pening) seluruh rumah.biarla rumah nendanya jugak..so di kampung bolehlah mama diorang cuti-cuti malaysia sebab diorang kan banyak mak+bapak sedara yang nak men'take care' diorang..cakap je macam ni:
 "alamak akak malasla nak mandikan hazeera"
nanti mak ngah die jwb"xpe biar kita mandikan"
kalo haziq plak, "liza(mok shu haziq) mandikan haziq eh jangan lupa gosok gigi die.."
emm betapa senangnya berada dibawah ketiak mak(mak aku la=nenek haziq and hazeera)
: :
: :
semalam semasa hazeera tido...

~hazeera : oo mama nak tinggalkan kite eh...woo..wooo~

mama and haziq pun pergilah ke OTK di pagi2 hari dengan dua2 lom mandi tapi pakai body shop ok.
si haziq ni kalo naik kete mainan kat shopping kompleks atau kuda kat taman permainan...die xnak turun!!


~haziq: emmm best gak kalo bawak balik umah kete ni~


~mama die tak masukkan duit pon sbb kete ni burok.haha~


~tukar kete old style--->haziq tak suka~


~haziq:ape mama ni masukkan aku kat kete burok ni..ish..~

aku letak gambar kat otk je dulu.banyak lagi gambar die naik kete kat kiara square,naik kuda kat taman klcc,naik kuda pusing kat ioi..tapi..lain kali la kau upload k..
: :
: :
ish aku aku ni kat umah nendanya dah ada kuda and kete mainan pun..tapi tetap xnak turun bila naik keta/kuda kat luar.ntah ape2..
: :
ape2pun best and enjoy kalo bawa anak pegi memain ni(eh mak die pulak excited terlebey)

kate pepatah:ibu gembira si manja ceria(ayat sape ni aku tiru?)

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook