XM

16 Mac 2010

gedikkah aku

hahaha.entry hari ni macam nak 'vomit' baca.kalau agak2 nyampah tak payahla terus membaca.huhu.
selalu tulis pasal anak2 ku ,tp hari ni nk tulis pasal diri sendiri
: :
: :
: :
emm..bile bace blog orang2 lain banyak je tulis pasal masak ape,tp aku tak penah tulis..hehe..mestila sebab tak memasak,eh2.. masak ok..ececeee..betul ke
.
.
.
tapi aku mula memasak tahun lepas iaitu selepas 2 tahun kawen dan ade seorang anak
selama 2 tahun kawen xde dapur dirumah,so xpayahla masak.
.
.
.
tu pun kira baikla aku suh suamiku yg tercinta tu beli kabinet dapur tahun lepas,kalo aku tak suruh die pun tak beli and aku masih tak memasak sampai sekarang~sbb suamiku tak susahkan aku memasak~kehkeh
>
>
>
selepas kawen ni akujugak tak penah siang ikan coz kalo suamiku atau aku beli ikan di pasar dialah(my hubby) yang akan siang ikan tuu...huhu~tq so much abang sbb memahami~kehkeh jugak
'
'
'
tp sekarang aku tgh pkir sampai bila aku tak nak siang ikan?adakah sampai bile2?huhu naseb baek ku xde omak mertua..: )
.
.
.
mungkin sampai bile2 kot aku xnk siang ikan.sbb selalunye msk ayam kt umah ni.yahoo...
-
-
-
owh aku jugak tak reti bukak tin susu/sardin/laici/tomato puree sendiri.semua tu laki aku yg bukakkan.
gedik betul budak ni.
-
-
-
gedikkah aku mama kpd 2 org anak ni kalo nangis bile suaminye xbelikan aiskrim yg dipesan?hahaha.sila gelak.tp itulah kenyataanye.sekian.
: :
: :
ni gmbr aku yg gedik bersame en.suami yg sabar melayan kerenahku.huhu

~gambar gedik dalam kete masa berchenta~
: :
: :
ok.tataaaaa......

nota kecil:kalau jalan2 kat luar orang selalu pelik tgk aku dgn suami yg bukan melayu

4 ulasan:

ღnFashyaღ berkata...

ooooooooooo......die la somi mu..... pic mase bercintun tu aku tau...hoho

aah, ko mmg gedik fida....ape da... :P

mrs adam berkata...

aku hanya gedik dengan seorang jejaka idaman.haha

sumijelly berkata...

amboi...ada gak kenangan gmbr masa bercinta...
kak sumi x der...kalu ada pun kene scan la..hahaha..sbb dulu mana mampu beli camera digital..beli yg pakai film tu..hahahaha

ala..x per, biar org lain nampak lain...yg penting kita tahu siapa suami kita yg sebenarnya kan??

Sumijelly.com

mrs adam berkata...

kak sumi,nk letak gmbr dah kawen xbyk yela sbb bz dok amik gmbr anak je.a'ah ek dulu2 pki kamera yg ade filem tu,negative filem tu xleh kena air kalo nk cuci semula.hehe.

Related Posts with Thumbnails

Photobook