XM

27 Oktober 2013

Mandi sampai lebam @ kolam KLCC

hello blog,
masa kat TS haziq hazeera tak abis2 tanya bila nak mandi kolam
sebab mmg aku dan encik adam dah janji
nak bawa dorang naik monorel,tgk tangga piano n mandi kolam
tapi sabo la kan,aku nak jejalan TS nak shopping2 jap
adoi anak2
emm..lps makan kat nandos,solat,dpt jejalan kejap je kat TS tu
dpt ler sandalblouse tribal n beberapa skincare n make up savee utk aku.huhu
pas tu bergegas balik ke stesen monorel titiwangsa
jom ke klcc plak


parking kat tepi taman klcc tu tgh renovate,so kitorang parking kat menara atlan ni
dekat2 the zon hotel

solat asar kat masjid asyakirin,dan terus ke kolam klcc tu

dorang pon main air dan mandi sampai lebam eh sampai penat

amboi2 hazeera

haziq kemain jauh

hazeera wat pe tu

hazeera dgn aksi ntah ape2.huhu

haziq siap bergugel bagai.haha

anak2 aku

anak2 main,mak pak snap gambar

pas bilas badan n salin baju dorang sambung kat playground plak

dah2 jom balik,dah nak magrib

berjalan kaki ke masjid asyakirin

klcc di kala nak azan magrib

haziq 

ni la masker savee ku


lps solat magrib kami ke jalan TAR plak
jejalan shopping barang aku lagi
harap maklum gambar di jalan TAR tak de,eksited nak beli barang sampai tak nak snap gambar.haha
bila dah dpt brg2 aku,hari dah pon malam
ish masa tu dah kul 11malam
kitorang ke dataran merdeka plak
lepak2 situ sambil layan anak2 main benda terbang2
beli kat orang2 yg jual kat situ
kat dataran merdeka tu mcm kat dataran masjid putrajaya la suasananya
tapi kat dataran merdeka ni berumput tak byk bersimen mcm dataran masjid putrajaya tu
adoi.masa taip entry ni baru teringat aku lupa transfer gambar2 kat dataran merdeka dalam hp cikai encik adam
dan skrg hp encik adam dah tak bole on,batri dah rosak kot
dia pon dah pakai hp lain.adoi,rugi gambar2 aku.huhu
peh satu hari suntuk jejalan TS-->kolam KLCC-->jln Tar-->dataran merdeka
dah jom balik
sekian cerita

 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook