30 October 2013

Makan sup yang sedap di Puchong

hello blog,
encik adam menjumpai satu kedai yg best di puchong
eh bukan kedai tapi gerai je la.huhu
ia terletak di tapak pasar malam dekat carefour aeon big puchong
sedap woo sup dia..best2
tapi aku dah pindah sg buloh skrg,tak dpt nk mkn slalu.sob2

bole pilih nak mee kuning.meehoon or keuw teow 

haziq

tu tempat dia sediakan mknnn

hazeera tgh menggedik


anak2 makan nasi ayam
emm ada gak jula sate kat situ
tp aku suka dia punya mee sup je
orang2 puchong bole la try
sedap dan ramai org tau
ni gambar beberapa hari sebelum pindah sg buloh.hukhuk


 

2 comments:

@izY@N said...

sungai buloh kat mana fidah?

mrs adam said...

muzai,
dekat sebelah uitm sg buloh,tepi highway je tu

Related Posts with Thumbnails

Photobook