XM

25 Oktober 2013

Nando's @ Times Square

hello blog,
pergi times square nak g tgk tangga piano tu sambil bawa anak2 naik monorel
pas tu bole la celebrate 6th anniversary n besday papa skali
tapi xde beli ape2 kupon nak mkn kat mana2 pon
lagi pon ingat nak insaf tak nak beli kupon buffet.takut gemuk.huhu
so tghari pilih je la nak mkn kat mana
antara KR n nandos aku pilih nandos
sebab KR aku br mkn ngan opismate.haha
so jom ke nandos

tgh pilih menu

haziq wat pe tu

dekat ngan kaunter la plak

air kami

encik adam punya air.lupa nama

menu anak2

kenyang.dah abis.after mkn

alamak.gambar tak ikut turutan,ni b4 mkn

haziq wat gaya mengada

zeera main lilin nombor 6 tu

hey zeera jgn main lilin tu
tahun depan haziq 6 tahun boleh guna lagi lilin tu.haha
ish lps mkn nandos ni baru aku sedar aku lagi suka KR
maybe sebab tersalah pilih menu kot kat nandos tu.haha
aku rasa menu yg aku pilih masa makan nandos kat alamanda lagi sedap
sekian bebelan,

 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook