XM

14 Oktober 2013

Restoran Embun Urai kepunyaan artis

hello blog,
anniversary aku yg ke6
sambut lambat
tak de nya sambut bagai
cuma mkn2 skit je masa bulan 6
tu nanti aku cite
tapi yg aku ingat aku g restoran embun urai ni masa ni 25 mei
iaitu tarikh nikah aku.
owh pejam celik pejam celik dah 6 tahun hidup bersama encik suami
5 bulan kenal,terus kawen,bercinta la lepas kawen.ceh padahal dah bercinta gak masa 5 bulan tu
walaupon byk je dugaan,rempuh je la kan.asal bahagia
eh aku nak cite pasal kedai makan,apesal cite pasal anniversery ke6 plak ni
owh masa tgk tgu order baru aku terbaca kat dinding kedai ni

air

tu ha keratan akhbar tulis kedai ni milik mila jirin,artis tu

encik adam tgh amik nasi aku skit

aku mkn nasi goreng dan tomyam di mlm hari.ok.menyesal kemudian tidak berguna

tomyam dlm kelapa

owh kedai dah nk tutup

mmg dah mlm sgt ni,kul 12 ke kul 1,mcm tu la

owh masa ni haziq n hazeera kt kampung lg
cuti skola katekan.
owh rupa2nya kedai ni dah jadi kedai mila,dulu owner lain
lepas mila take over kedai ni,terus nmpk maju skit
masa bayar aku tgk cashier tu mcm muka mila
aku tanya awak adik mila ke
dia kate ye.
mila tak de kat kedai sbb masa tu weekend
kalau weekday kadang2 dia ada kot


 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook