10 October 2013

Princess Hazeera

hello blog,
nak letak gambar anak2

hazeera tutup muka

gedik

muka comel

buat gaya diva main play doh pon pki skaf,rantai n gelang segala

haziq
*ni gambar dlm surau giant

cantik2 baju kt sini
*almaklum bdn dah gemuk xde saiz aku,tp klu ada pon saiz besar utk aku aku tak nak beli,sebab tak bole terima diri bersaiz besar.sekian.

beli mainan ala2 nk jd princess,terus pki tak nak bukak

siap menunjukkan kayu saktinya

tgh main tulis2

mcm fokus je kan.ala budak kecik kejap je fokusnya,cpt2 aku snap gambar

tgk tu dia tgk lain plak

cantik tak skaf hazeera.rm2 je.huhu

haziq pasang mainan dia sendiri,bagus.tp mama kena gak tolong skit2

adoi memekak betul ketapi ni.padan muka,aku yg belikan,haha
hazeera sibuk nak snap gambar .tgk la gaya dia tu,beria

ni papa dia snap sesaje


sekian,
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook