11 October 2013

Restoran Belanga @ Shah Alam

hello blog,
almaklum cite mei tak abis lagi
masa ni cuti skola haziq n hazeera kat kg
mama ada kelas
lecturer aku buat kat uitm shah alam lak
aku gedik ajak laki aku temankan g jumpa lecturer aku.haha
kelas final project je kan.hee
lepas tu lunch la
cari je mana2 kedai yg mcm best dan terus masuk
sebab perut dah lapar tak makan dari pagi

restoran belanga namanya

pinggan aku.ish mana tak gemuk.adoi

pinggan laki aku.ni pon sama.vuncit

menu2 yg agak menarik

kedai yg besar.masa ni belum ramai org

aku rasa kedai ni ok
rasa ok,harga ok,suasana ok,kebersihan ok
sgt menghargai kedai yg ok
sebab skrg dah pindah sg buloh
tak jumpa lagi kedai yang ok.adoi
ok duk sg buloh masak kat rumah je la
sebab sgt tak best mkn luar
sekian,pdn muka aku.lalalalalala :p

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook