10 June 2013

Main Skuter @ Dataran Masjid Putrajaya

hello blog,
papa jom g putrajaya
nak main skuter
beria ok kena g putrajaya nak main skuter
macam la kat puchong tak de tempat nak main kan.hukhuk
jom jom

hazeera masih blaja

haziq

wah ramai orang la

ada jual macam2 


aku ajar anak aku tengok2 je,tak boleh beli.huhu
*selamat dorang ikut kate aku

hazeera buat ape tu

ha kan betul dorang tengok2 je
*sebab aku cakap kalau nak mama beli kat tempat lain,kat sini mahal.huhu.
lagipon anak2 aku ni mainan dah banyak gile tak muat bilik dorang.haha

haziq

bergambar bertiga gak


thanks papa bawa main skuter jejauh.huhu
ceh tak de jauh sangat kot


 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook