07 June 2013

Sizzling Mee @ Lokas Makana Puchong

hello blog,
semalam kan aku cite pasal 1 feb
sampai tghari je tu
ni sambung ptgnya pulak
balik keje makan kat lokas makana je.huhu


nasi goreng usa--->encik adam punya

carrot susu--->aku
teh o ais laici--->encik adam *menu ape ntah encik adam mintak,ni xde dalam list tau,encik adam pakai mintak je,orang kedai tu buat pulak.haha

haziq,apesal la comot anak aku ni.uhuk

zeera wat ape tu

aku g solat,encik adam tanya haziq nak ape,dia kate nak roti canai.
ish kalau aku ada mesti aku tak bagi order ni
sebab bukan makan pon.last2 tapau bawa balik
dah la roti canai tak menarik.huhu

ish muka comot balik keje



ni la sizzling mee @ lokas makana

sekian,

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook