09 June 2013

Mee sup dan roti jala di pagi ahad

hello blog,
taraaa.rajin tak rajin tak
hari ahad pon ada entry.huhu
ni ahad dulu2
ahad ni aku ada kelas daa
jap lagi g kelas
meh meh letak gambar
aku rasa blog aku dah jadi
blogram la iaitu blog+instagram=blogram.hakhak


mee sup utk haziq.tak de sambal
almaklum la anak2 aku tu gedik tak tahan pedas

hazeera plak pilik nasi lemak.tengok tu encik adam amik auk sampai dua
bukan hazeera makan pon.last2 masuk perut aku.mana tak gemuks.adoi

baca doa

teg tarik,nescafe n milo

roti jalan n rendang for mama

entah ek,encik adam makan ape ntah.aku lupa
tak snap pon gambar makanan dia.haha
dia makan nasi goreng kot

lepas sarapan g main2 jap

hazeera nape pakai topi macam tu,klaka la

susah tulnak amik gambar betul2

ni kan taman permainan taman puchong prima blakang otk tu

ni haziq snap

ni pon haziq snap.dua2 tak senyum.haha

main2 tak taman permainan tu sementara tunggu kedai gunting ni bukak.
bila dah 10 lebih tak bukak jugak,laki aku g ketuk kedai tu.haha.suka hati dia je

haziq potong rambut kat kedai mamak 

encik adam pon slalu potong kat sini
eh aku nak potong sendiri encik adam tak bagi
sebab aku potong kasi botak je.haha

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook