10 June 2013

Homemade:Siakap Tiga Rasa

hello blog,
ish aku kan lagi suka ikan talapia dari ikan siakap
haha.pelik kan
nak buat macam mana dah tekak aku mcm tu.huhu
tapi ni ikan siakap ni encik adam yg beli
kalau aku mesti aku beli ikan talapia je


taraa.dah siap.google resepi.masuk ape yg ada kat umah je.huhu

dua versi ok.satu pedas satu tak pedas

lepas tu g buat mainan dorang pulak

ni ntah bila,si hazeera nak mengaler plak

haziq

ok.nak buat sandwich sendiri


sekian,
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook