XM

08 Jun 2013

Nasi Lemak ni memang sedap

hello blog,
hari ni nak letak gambar makan nasi lemak
wei nasi lemak ni mmg sedap
tapi aku tak suka sgt suasananya
macam tak eklusif.hakhak
tapi ok je,cuma tak la selesa macam dalam kfc or old town ke.huhu
haziq pun kalau datang sini mesti request nasi lemak
ni kat Selera Jaya 23 PJ
dekat ngan kelas aku
tu la sebabnya selalu la jugak g sini.huhu
ni mkan masa petang

haziq

ni encik adam punya.cewah lauk bukan main banyak.patutla makn voncit

ni zeera n haziq punya nasi lemak

encik adam ni kalau amik lauk bebanyak
sekali makan 3 nasi lemak,beberapa jenis lauk dah kena rm24.hambik ko
ish mcm mahal je kan.huhu
haha.aku mmg berkira sikit kalau makan
tapi kalu beli tudung,skirt,baju tak berkira
yang encik adam plka terbalik dari aku
dia kalau bab makan tak berkira,bab beli baju berkira

ni plak gambar hazeera baru terhegeh2 nak siapkan keje skola
dah aku lupa dia ada keje skola,esok nak skola baru nak siapkan

iish asal g tesco je mesti mainni
*kalau duit main permainan2 ni kumpul dah penuh tabung anak oi
tapi tak pe la,demi anak2 bole je la,duit papa bole cari.hakhak

zeera nak main ape tu

haziq ni mmg suka pakai jersey


sekian,
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook