28 November 2015

Rakshee @ The Strand,Kota Damansara

hello blog,
tengok wayang kat encorp strand mall ptg
sebelum tu boleh la kita makan
owh makan kat rakshee ni sebab aku ada tengok kedai ni masuk tv
rancangan selebriti makan gitu la kot
tup2 baru2 ni pon rakshee masuk JJCM TV3
wah hebat2
tapi aku mula2 ingat rakshee ni dalam encorp strand mall tu
rupanya salah
semua kedai2 area mall tu dorang panggil the strand
mall tu nama encorp strand mall
area2 mall tu panggil the strand
macam tu pulak
parking dalam mall
kena la keluar jalan sikit ke bangunan depan mall tu nak cari rakshee ni
dia sebaris ariani
ok jom makan,setelah penat cari dan jalan.hukhuk


tepi kedai

hazeera

ape la yg dia bebelkan tu

air masak free.huhu

ada kek,tapi tak order ni pon

kaunter


kedai cantik

hazeera sejuk,dia mintak cardigan mama plak

tetibe jumpa kawan opis aku,pon mkn sini jugak
sepupu kwn opis aku ni keje kat rakshee ni

bil,tak la mahal sgt.hukhuk
*ni snap pki ipod

ni snap pakai honor 4c
saja test2 amik gambar sambil tgu mknn.huhu

baked pasta marinara,rm9.90


Rakshee Burger Mini,rm9.90

bakso soup ,rm1.90 semangkuk

jom mkn

aku nak selpie berdua,harus la haziq menyebok

selpie ngan kwn opis aku

emm sejak rakshee ni masuk tv
aku dah lama ajak
ni la baru laki aku bawa.hukhuk
emm..next time kita cuba kedai lain plak ye
aku kan suka cuba kedai macam2
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook