14 November 2015

Homemade :Soda Herbs,Kerabu Mangga,Tembikai laici dll

hello blog,
taraa dah sampai cite bulan oktober
mcm hebat je sbb belas2 hb nov dah masuk cite okt.huhu(perasan)
ok ni nak letak gambar makanan dan minuman yg aku buat di rumah

air soda herbs

katanya air ni mahal kalau kat restoran william

puding roti dan sos kastard

sup ayam je pun

nasi lemak,xde timun,mkn ngan salad dan tomato ler

kerabu mangga

masak lemak cili api dan masak lemak biasa,dan sayur goreng

donut,siap utk difrozenkan

tomyam campur,telur dadar dan sambal belacan

tembikai

tembikai laici 1 jug terus

masuk cawan

donut

sambal minang katenya

ha byk kan aku masak
xde la semua yg aku masak aku amik gambar
yg mana sempat je aku snap.huhu
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook