XM

26 November 2015

Jaya Shopping Mall vs Restoran Faizul Maju

hello blog,
jom letak gambar2 dalam jaya shopping mall

ada BR

ni kat bawah,ada pasaraya ape ek,lupa suda.huhu

macaroon pon ada kat jaya mall bawah ni,amik gambar je

ish laki aku ni xreti amik gambar la.hukhuk

ha tu chocolate world cafe ada jual macaroon rm5.30,lebih mahal dari delifrance
aku survey harga je,tak beli pon.haha

siap makan kat serai ingat nak g digital mall lagi
nak tengok hp
tapi hujan lebat
so jom la kita ke mall ke4 utk hari itu iaitu the store sg buloh
survey hp kat lazada dah
kat digital mall dah
now kat the store
dan terus beli.hukhuk
hp lenovo aku RAM kecik,so tak sesuai utk kegunaan aku
meh beli hp baru
owh htc pakai jan 2013-mei 2014
lenovo mei 2014-oktober 2015
now huawei oktober 2015 hingga kini.huhu
gambar dlm the store tiada.haha
dari the store patutnya balik umah
laki aku nak singgah minum plak
ceh mcm aku tak bole buat air kat umah.adoi

singgah minum dan rokok at kedai mamak tsb


hazeera pakai ipod,tu cover ipod baru beli.hukhuk

haziq snap gambar pki lenovo lama aku
lenovo lama aku dah jd milik haziq.maafkan muka sememeh aku.haha!

haziq py keje snap gambar menu

ni pon haziq snap,owh huawei honor 4c baruku.hukhuk

ni pon haziq snap.mentang dpt hp lama aku.haha!

so aku ada huawei baru
laki ku masih lenovo yg dipakai sejak dis 2013
hazeera pakai ipod
haziq pakai lenovo lama aku
amboi2 sorang satu gadget
tu lum campur samsung note 10.1,notebook toshiba dan abang senior laptop acer lagi.haha
ape2 pon aku selalu guna abg senior iaitu laptop acer kalau kat umah
dalam hati berangan nak memiliki microsoft surface pro 4
berangan je la
sekian
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook