10 November 2015

Haziq Hazeera menyapu rumah

hello blog,
aku jenis tak suka upload gambar bebyk kat fb
or kat instagram
aku suka letak gambar kat blog
so terima la gambar2 aku di blog.haha!
letak gambar anak2

hazeera pakai baju muslimah
ni baju adik aku yg f3 skrg,baju adik aku masa kecik,skrg hazeera lak pakai!

masa ni aku malas nk sapu umah,so aku suruh haziq hazeera yg sapu
tq anak mama!

ha haziq pon rajin tlg
*haziq selalu mls,tp kali ni dia rajin sbb papa dia ada kat umah.haha!

nak g main kat bawah,eh haziq siap bawa buku


hazeera suka main kasut roda
haziq jarang main kasut roda dia,dia kurang keyakinan diri
hazeera yakin walaupon xde la reti sgt main kasut roda tu.huhu
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook