12 November 2015

Kellie's Castle @ Batu Gajah,Perak

hello blog,
balik kenduri kawen singgah Kellie's Castle
sebab dekat je kan
kellie's castle ni aku penah terbaca kat blog org
dan aku mmg ada plan nak ajak laki aku g
dah alang2 sampai jom kita


mak n adik aku

kellie's castle dari jauh

mak n dua adik aku

kaunter informasi

ada restoran

amik gambar b4 g naik atas

ha cantik tak aku snap gambar.haha!

tu jln masuk

adik aku,adik bongsu

haziq n papa depan istana lama

selpie jap

dalam kellie's castle

gambar snap dari atas

kat atas

byk gmbr 



kat ats bumbung,takut,gayat


taku kot kat atas ni

mak aku

selpie ngan mak
maafkan muka sememeh aku tu.adoi

adik aku n hazeera

haziq

papa n hazeera


keluar kellie's castle,haziq hazeera pau mak aku
beli aiskrim mahal.sabo je la



tak abis lagi aiskrimnya

best jugak kellie castle ni
tapi sayang tak sempat beli souvenir sebab kedai souvenir dah tutup masa kami turun dari istana tu.huhu
sian2 xde fridge magnet
sekian cite

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook