15 November 2015

Gambar2 makan luar

hello blog,
hari ni nak letak gambar2 makan kat luar plak
campur2


ni sate depan skola s.k.sg buloh
sedap gak satenya,tapi tu la harga sama macam sate kajang hj samuri tu.huhu
cuma sate ni xde gst la.
owh gambar sate xsempat snap,terus aku ngap

makan TF di kedai mamak

hazeera

sebab meneman bapaknya nak makan mee goreng mamak

ni hazeera teman mama lunch date ngan aunty naili

tak sempat nak snap gambar air cantik,kawan aku dah kacau.huhu

ni sarapan berdua ngan laki aku
kat R&R sg buloh
anak2 dah g skola program hari sukan negara

abisla gemuk makan nasi lemak ayam lagi telur lagi.huhu


aku rasa blog aku dah tukar nama
jadi blog gambar makanan.haha
kesian
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook