19 November 2015

Main Giant Bubble Balloon @ Taman Tasik Datuk Keramat

hello blog,
lepas beli macaroon
jom g main plak
haziq nak main kat aeon setiawangsa tu
masuk rm15
tak kuasa la nak main kejap je kot
so baik kita main kat taman
free je
chop tapi bila nmpk giant bubble balloon kena bayar gak.haha
yg glamer kan giant bubble putrajaya
penah jumpa kat dataran masjid putrajaya
penah jumpa kat taman layang2 kepong
mmg nak bg dorang main
so jumpa kat sini
jom kita
cuma dulu harga rn4
now dah rm5.biasla kesan gst.haha!


haziq nak g mana tu

mama selpie jap

ni ha penjual giant bubble

hazeera in action

haziq tgh khusyuk tu

papa dtg membantu

beria dorang

ha main jgn tak main

tgk sape yg beria main kat belakang tu.haha

best jugak la main ni
they enjoy
sekali sekala bole la
2 anak rm10
kalau ramai anak lagi mahal.haha!
 

2 comments:

lia ummiirfan said...

serius saya tak reti main belon giant ni... hihi...

Jom follow saya

mrs adam said...

lia,
saya pun x reti main belon tu,tangkap gambar anak2 main retilah.hihi
ok saya dah follow awak :)

Related Posts with Thumbnails

Photobook