XM

20 Mac 2014

Kedai tanpa nama di Kg Melayu Sungai Buloh

hello blog,
yang ni best
kedai ni mmg tak de nama
aku pon tak tahu nak panggil ape
so panggil je la kedai tanpa nama
tak menarik pon kedai ni nmpk biasa je dari luar
tapi alkebetulan terduduk minum kat sini sebab sebelah kedai ni workshop
teman laki aku masa tu
pas tu baik je makcik kedai ni layan aku
walaupon minum satu cawan berdua romantik gitu
mak cik tu tetap layan kitorang baik
duduk lama2 minum 1 cawan je tu,siap baca paper.haha
pas tu aku terdengar ada beberapa org call nak tapau
maybe org balik keje,call order dulu,nt trs amik
wah aku ckp mesti kedai ni sedap sbb tu org siap order pakai tel lagi
so sbb tu la kami try di hari lainnya

ha menarik tak megi goreng aku

nasi putih n ayam pedas,nasi grg cina

haziq

ok ,sedap!


ok kedai ni sedap
dah pergi beberapa kali
sekian
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook