08 April 2014

TF Value Mart Gemas baru dibuka!

hello blog,
hohohoi bz la sgt smpi xsempat nk update blog
alkisah mood xde pon ye.huhu
ok2 gambar2 cite feb 2014 dah siap edit
dah masuk draft,tinggal taip ape yg patut.huhu
ok jom masuk cite feb ,feb iaitu bulan besday aku
ok saya dah 30.hukhuk
xpe2 walaupon dah 3 series sbb laki ku lebih tua dari ku byk tahun so aku tetap muda berbanding laki aku.lalalalala :p
ok ni cite TF Gemas baru bukak bulan nov 2013
so baru la jugak
ok TF mart ni anak2 aku panggil tesco baru
tesco gemas la.haha
padahal TF,tp mmg mcm tesco pon
ok brg pon murah!berbaloi

haziq n hazeera gembira turun troli

spot haziq,mak ndak n nenek

hazeera konon2 pilih sayur,padahal memain je tu

ha kan dah dia amik sayur,wat bergambar je ni,bkn beli pon.haha

hazeera

tgk dia amik sayur lain plak


ok,TF ni best,tempat yg boleh g nk beli brg dapur
hooyeh murah dan berbaloi
dekat la jugak ngan umah mak aku
opss tak la dekat sgt.setengah jam jugak drive


 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook