26 April 2014

Ber'aktiviti' di Prasekolah Haziq

hello blog,
ni ha parents kena dtg sek
ada aktiviti ibu bapa bersama murid katenya
anjuran pelajar2 dip pendidikan awal kanak2 unisel
bole la
jom
setengah hari je

pagi2 beraerobik dlu

aku snap gambar skit je.utk rekod je.hukhuk

ya ampun haziq ni aku nak snap gmbr dia ilang ntah mana,tu ha yg duduk tu

aktiviti sains ,ala yg letak panadol n mentos dlm coca cola la,teka -teki dll
aku pon dah lupa kat setiap point.haha
bole la,kesian gak pada budak yg parents tak dtg tu,haziq hover,mak pak dia dtg,huhu
gambar atas.dia nak buat aktiviti kat skola tu kat rumah plak,jenuh la aku kena beli brg bagai.hukhuk


sekian,
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook