20 March 2014

Fast shopping @ Sogo

hello blog,
alkisah lepas lunch mari gerak ke sogo
mama nak beli handbag sale
cari yg murah je
tapi nak yg sogo.huhu
tapi beli kasut dorang dulu

pilih2

selamba je kan laki aku g sogo pakai suar pendek n selipar je

try jgn tak try

suka la tu

owh kasut ada lampu lip lap rupanya
dah pilih baru tahu.haha
*teringat 7 tahun lepas laki aku ada belikan adik bongsu aku kasut lip lap mcm ni kat mahkota parade melaka
**amboi2 masa tu bkn main suka adik bongsu aku tu,yela bakal abg ipar belikan kasut lip lap
***tetibe skrg dah belikan kasut tuk anak sendiri plak,cepatnya masa berlalu

hazeera tlg pegangkan beg yg mama nak pilih

sempat laki aku snap,tp gambar goyang

owh selamba je kan aku pakai baju kurung je g sogo.haha
ater lps seminar terus jalan,mls nak tukar baju bagai
bole ja la kot
owh lepas tu harus la ke muaz jln tar
beli beberapa halfmoon
owh untung2 beli tudung kat jln tar,dpt 6 helai terus
wee...best2..suka2
gambar kat jln tar terus tak snap,sibuk pilih tudung katekan
dari dulu smpi sekarang aku masih rasa muaz textile jalan tar masih yang paling murah kat jalan tar ni
ke ada lagi yg lebih murah?


 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook