07 March 2014

Bila Hazeera window shopping...

hello blog,
ya ampun kejapnya dah hari jumaat.huhu
ni ha nak letak gmbr2 masa blk kg hari tu
bulan jan ye

shopping brg dapur mak @ TF Mart Gemas

alololo haura

comel tak comel tak

yg ni shopping brg dapur mak gak @ Tesco Nilai
si hazeera nak singgah sinma

nak tengok2 je katenya
(wei dia ikut perangai aku tu.haha)
tapi last2 aku belikan jugak anting2 dia tu,anting2 bw g skola,yg emas betul aku tak nak bg dia pakai g skola
so beli anting2 sinma
ya ampun dia dah byk ilangkan anting2 wei,ada la 2-3 psg dia dah hilangkan,tertanggal kan.haha

beli kek comel2 skit @ King's

close up skit

tidak dilupa Big Apple


ni gambar lain,masa teman haziq potong rambut

dia ajak bapaknya main sep3 mee3

ni masa bila ek,adoi lupa

masa sarapan kat luar kot

bunga sejambak

sekian,


 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook