XM

15 Mac 2014

Sesi mandi-manda @ Gold Coast Morib Water Theme Park

hello blog,
ya ampun penyakit malas melanda
mcm mana ni
nak buat ape pun semua malas.hukhuk
ok jom lawan malas
meh tulis skit ape yg patut
sambung cite gold coast
lepas check in kul 4 kot,alkisah lambat smpi,tu la check in kul 4 tu.huhu
dah dah dorang main jakuzi dalam bilik tu kejap
pas tu tunggu asar
lepas asar terus turun
mandi

beratur nk beli tiket
yg groupon tu ada pass tuk aku n en.adam je
so beratur nak belikan haziq n hazeera lak
tapi hazeera tak payah bayar sbb tak cukup tinggi.hooyeh.jimat2

nk sewa palampong pon bole
*tp aku tak sewa pon.haha

ha nmpk tak bapak org tgh nak main slide tu
*laki aku la tu.haha

en.adam tgh nak bawa hazeera trn slide

wee..comel tak comel tak

main hujan pon ada

layan

yg ni panjang,haziq n papa dia je main

amboi2

taraa..ada jugak org sudi tlg snapkan gmbr kami.

snap dari tepi

dari atas.dari tingkat 5

ni pon snap dari tingkat 5

haziq ulang2 main ni

haziq paling byk main,hazeera takut2.aku pon sama penakut.haha

pada aku ok la theme park ni
ok la seswai ngan harga kan
sekian,

 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook