XM

19 Oktober 2015

Urut dan Bertangas @ Sungai Buloh /Puchong/Klang Valley

hello blog,
hohoi dah lama tak berurut badan
saja urut sbb kadang2 kan sakit pinggang
faktor umur barangkali.haha!
selalu urut kat kg,tu pon mak aku yg tel kan tukang urut tu
naseb2 la kadang tukang urut tu ada kadang dia xde
so tetibe terjumpa post iklan kat group fb 47000 sungai buloh
(kan aku dah kata byk terpengaruh iklan kat group fb tu.haha!)
yg ni pakej urut+tangas datang rumah rm90
mcm ok je,sbb dia dtg rumah
promosi masa tu 2 minggu je
harga sebenar aku tak tahu.huhu
sbb aku mmg suka beli waktu promosi je.huhu
so dah set time si hana ni pon dtg rumah
dah beri servis urut dan bertangas
rupanya dia jurufisioterapi
ni tukang urut muda ye
lebih muda dari aku
ha gitu

fb dia : Hana Amier
no tel/wassap : 013-7525224
*yang kotak tu kotak untuk bertangas dia bawa

dia ni ok
baru 1st time jumpa kitorang dah cite mcm2
dia cite penah urut org kaya la,anak mak datin la.mcm2 pengalaman dia cite
pas tu dia penah masuk safiyya tv9 dan majalah pa&ma
pas tu dia jugak tak lokek ilmu
aku tanya bahan2 untuk tangas tu
dia terus bgtau,tak de pon dia rahsiakan walaupon dia buat bisnes tu kan
mmg salute la
ok kalau nak berurut,tangas,urut org lepas bersalin,servis mcm bidan untk jaga org pantang
boleh kontek dia ye
dia akan datang rumah
**ini adalah post tak berbayar.huhu
aku promote kat blog aku sebab aku suka servis dia dan nak share dengan pembaca blog aku gittew
***ceh byk byk no pembaca blog ko.hukhuk

 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook