28 October 2015

Selamat Pengantin Baru Eka dan Suami

hello blog,
hari jumaat balik sg buloh
ptg rehat
malam tusyen
pagi esoknya balik kg lak
sampai kg rehat jap
pas tu gerak melaka lak
owh ya semua pon bukan aku yg drive.huhu
aku duduk je la.hee
kenduri kawen belah lelaki
sepupu aku pengantin pompuan
kira kitorang hntr pengantin la ni

sampai melaka lepak homestay jap

sepupu2 aku dan makcik2 aku,ada sarah n mak aku tu

berkumpul sementara tgu pasukan kompang

adik beradik mak aku semua ada kecuali mak jang aku
yg kawen ni anak kakak mak aku

dah sampai meja makan
*gambar masa berarak tak masuk lak.hukhuk

yg paling gembira
haziq hazeera sebab dapat main bunga manggar

adik beradik mak aku dan pengantin

ha tengok tak abis lagi dia main bunga manggar

mlm tu ada bbq bagai
tapi mak aku nak balik
sebab esoknya adik aku sekolah
so aku ikut je la
babai melaka
selamat pengantin baru eka dan suami!
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook