24 October 2015

Petik Strawberry @ Raju's Hill Strawberry Farm

hello blog,
akhirnya kami g sini
nmpk mcm proper sikit
harga standard la


tak sabar nmpknya

amboi suka betul

byk gak strawberinya

aku tgh tunjuk ape tu

ok dah siap

ha petik setengah kilo rm30
untuk 2 org
aku ingat kalau 5 org dah rm75,sekilo setengah strawberi kena petik
byknya
tapi dia bagi 5 org masuk,petik je la setengah kilo,rm30 je
peh selamat duit
yela kami bukan nak petik byk2,just nak bg pengalaman petik strawberikat anak2 je
kena petik setengah kilo,klu kurang dia tambah sampai cukup 1/2 kilo
kalau lebih dia cas lebih la

tgu dia packing strawberi yg haziq n hazeera dah petik

petik dalam setengah kilo lebih skit
rm33 harga dia
boleh la
dan dorang makan petang sampai pagi
pagi esoknya abis semua strawberi tu
okla tu x membazir
anak2 pon happy dpt petik strawberi
hari tu g fraser hill ada gak dorang taman strawberi,tp strawberinya tak berapa jadi sebab cuaca sejuk sangat kat fraser hill tu
mmg dah ckp kat anak2 g CH kita petik strawberi
suka betul dorang
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook