21 October 2015

Restoran RSMY Best Cheese Naan @ Setapak

hello blog,
yang ni pon sama balik kursus kat ampang jugak
lepas kursus laki aku bw g mkn sini
rsmy best cheese naan @ setapak
dia ada yg kat kl
tapi laki aku bawa g sini sbb dia kata yg kl susah parking
masalahnya kat sini pon susah parkig jugak.haha!

kitorang g awal,kedai baru nak buka,kul 5 lebih gitu

saja snap.huhu

pilih menu

bergambar jap

kuah dhal,lupa nama dia,sedap gak

ha oreo milo,bukan main dorang order eh

ni roti cheese naan nya

yg ni kosong

makan2 abiskan


padahal kat kursus aku dah mkn byk kot
ni laki bawa g makan lagi
mana tak badan tak kurus2
stress la tak kurus,tapi byk sgt dugaan nak diet.adoi
mmg salute la pada org yg pandai jaga makan
pandai jaga berapa kalori sehari boleh masuk dlm badan dia
aku mmg fail
stress
sekian
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook