15 October 2015

Tahniah Hazeera & Buku Saiful Nang

hello blog,
tak tahu pun si hazeera ni ada pertandingan
tetibe je balik umah bawa hadiah


no.3 bewarna

no.1 bacaan 3 qul

as ibu harusla bangga kot anak dapat hadiah
tu la siap abadikan dalam blog.haha
tu naseb baik sempat snap gambar hadiah b4 dia bukak hadiahnya
haziq pun pernah dpt hadiah pertandingan mewarna
tapi tak sempat snap gambar
dia dah bukak hadiah masa dlm kete lagi daa.huhu


taraa
dapat beli buku saiful nang
diakaun 20% lagi
tetibe ada org jual buku depan lobi kolej aku tu
tengok2 ada buku SN ni
ada diskaun lagi,terus je la beli
dah baca separuh,ok la jugak,tapi tak de la best gilaaa
pada aku bole la.hukhuk

haziq main ipod mama

siap selpie lagi

alahai anak bujang aku


sekian
ni entry bulan 8
sekarang dah bulan 10
asik lambat je tau aku ni
ni namanya blog versi trowback.haha!
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook