29 October 2015

Batang Aiskrim Warna-Warni

hello blog,
haziq darjah satu
mcm2 dia terpengaruh
nk beli itu ini kat koperasi
alahai
sabo je la
ni baru darjah satu,byk lagi cabaran sebagai ibu ini.hukhuk

mama kursus,papa uruskan haziq
bawa bekal ni aku sediakan pagi2,tghari bawa g skola
tapi hari tu bekal dia hilang!
bekal bawa nugget,sos n mayonis je pun.sian anak aku bekal hilang
ustazah kelas dia bg rm2 sebagai ganti bekal hilang
rezeki haziq la

ni mama tgh kursus

hazeera dgn alya n aish
(anak kwn aku)

pemadam bentuk iphone
ni dlm goodie bag besday haziq
lps tu dia bisnes jual pemadam ni jugak ngan kwn2 dia.huhu

ni la btg aiskrim,sibuk ada jual kat koperasi sek,dia nk beli
tapi aku ckp baik beli kat Mr DIY
byk mcm ni baru rm3.50 kat Mr DIY

mak usu haziq belikan topi untuk haziq


sekian bebelan random
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook