XM

23 Oktober 2015

Time Tunnel dan Cactus Point

hello blog,
lepas check in RPP
kami pon mkn bekalan n solat
aku mmg suka bawa bekal
jimat hokkay.hukhuk
masak nasi ayam je pon
alkisah gambar bekalan xde la plak.hee
mkn dan solat lepas tu keluar la
nak g petik strawberi katanya

singgah sini,Time Tunnel katanya
tapi tak menarik dalam ni
ada tempat petik strawberi,tapi sbb nmpk tak menarik,staff pon tak friendly
so just tengok2 n survey harga souvenir je la

ni kat time tunnel tu

masuk kete dan teruskan perjalanan
kitorang singgah cactus point plak

ni tempat beli2 je ni

adik aku borong kaktus utk mak aku
dan kwn dia pon ada kirim kaktus

yg ni pon kami singgah
ni kat kea farm


misi utama ptg tu ialah petik strawberi
haziq hazeera dah tak sabar ni
laki aku nak g taman sedia
masalahnya taman sedia dah patah balik
dah kul 5 lebih,aku takut tak sempat nak petik strawberi
cari je la area sini2
jom cari lagi
cari sambil survey harga.hukhuk
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook