15 October 2015

Hutan Lipur Sungai Kanching @ Rawang

hello blog,
hari sabtu
pepagi g workshop
pas tu ingat nak bawa anak2 main n berkelah kat taman kat kota damansara tu
tup2 lama kat workshop
dah tengahari trus blk umah
kat umah harusla dorang query kenapa tak g taman
so petangnya ajak la papa dorang g air terjun
google2 air terjun kat rawang
jom kita

gambar hazeera @ workshop

jom g air terjun

muka gembira nak mandi

ada kedai jual2

alahai malas tul nak berjalan naik

selpie jap

bila nak sampai ni

jauh haziq n papa tinggalkan hazeera n mama ye

selpie lagi

dah sampai,siap tukar baju renang tu

ha muat pun masuk 4 muka.huhu

mandi2

gambar pemandangan sekeliling,ni kat bawah

parking rm6 + 6% gst sekali masuk
kitorang g sampai dalam kul 5
naik2,mandi2 kejap dah nak hujan
b4 hujan lebat kami dah turun
yela takut bahaya kot
owh ya tempat ni byk monyet,takut ok.hukhuk
monyet menemani pengunjung mandi dan mkn.haha!
pas tu byk sgt pelancong dari arab
yg versi2 pakai jubah hitam,pki purdah tu
para pemandu teksi dan van pelancong la bawa dorang g sini
emm best la mandi sejuk
yang tak bestnya byk monyet.hukhuk



 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook