XM

13 November 2012

Lina Tom Yam @ Bandar Segamat

hello blog,
lepas balik one segamat berenti makan di Lina Tomyam
dekat ngan taman bunga bukit hampar tu
aku mana la tahu nak makan kat mana segamat ni
yang aku tahu selalu makan kat umah je kalau kat segamat.haha
ni pon aku teringat adik aku yang sri kenangan tu suka mintak tapau beli kat sini
emm cuba la kat sini

kaunter.tapi byr kat dapur

hazeera

masa ni raya.ada gak org makan kat kedai.termasukla aku.haha

encik adam sibuk ngan hp,masa ni dia tgh cek sape sms dia selamat hari raya,tapi dia tak kenal.nama lelaki ye.kalau nama perempuan mmg nak kena.haha
dlm hp encik adam mmg xde no pompuan pon.alkisah keje dia melibatkan lelaki je.harhar

adik aku ni ngengada tak nak amik gambar
*budget retis.nyampah je.haha

kan aku dah kate dia bajet retis

nasi grg USA
*encik adam kate,lauknya sejuk.so tak best la

tomyam campur adik aku
*dia suka,aku rasa gak.sedap la jugak

menu diet konon  teh o kosong perah limau

menu hazeera
sotong grg tepung
*alkisah aku order udang grg tepung,dia bagi sotong,mls nk tukar2,lambat

ish aku tak order ape2
gile diet.haha
tapi hazeera tak mkn pon sotong tu sepinggan
dia makan sekor ke dua,mcm tu la
last2 yang lain aku jugak kena abiskan
harganya macam harga kat klang valley tu.huhu
sebab aku budget kalau kat segamat haruslah la murah kan
tapi sama je harga mcm makan kat puchong.huhu
baik makan kat sunita tomyam lagi murah.haha
sekian



 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook