05 November 2012

One Segamat Shopping Mall

hello blog,
mari bercerita pasal sebuah shopping complex di segamat
iaitu one utama opss one segamat
ulangan One Segamat
bukan OU ye.haha
ish bangunan one segamat ni dah lama dlm pembinaan
aku rasa dah 10tahun baru siap
siap jugak
ingatkan tak siap.haha
baru je bukak ni
aku pergi masa bulan syawal hari tu
UO superstore pon belum bukak


amik gambar random

kusi urut pon ade

UO superstore belum bukak.byk lagi kedai belum bukak

hazeera mcm nak je teddy bear tu
*menyesal lak tak beli.huhu
**wei kalau keluar ngan encik adam tak bole beli bende ntah ape2,kalau dia tak ikut baru bole.haha

deco2 slamat hari raya

kedai macam2.kedai kasut,baju dll

ramai gak org.tak le ramai sgt kot

snap lagi gambar

panggung wayang

hey jalan meluru je encik adam tu


owh dapat beli gaun hazeera 2 helai
baju swimming anak2
selipar butang2 mama
emmm..tu je kot
owh haziq tak ikut
sebab dia ikut nenek beraya ke jb
siap pergi jpo tu
ewah2 haziq,mama pergi one segamat je
kamu pergi jpo ye.huhu

 

 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

AnneRaini said...

baru pergi raya haji ritu..dah mcm2 ada...karaoke pun ada.

mrs adam said...

wah ye ke,emm segamat semakin maju.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook