15 November 2012

Cucu Angkat?

hello blog,
mak aku kan suka kate hazeera cucu angkat
sebab muka dia yang tak macam melayu tu
haha.apa la mak aku tu
padahalnya dia lahir kat palong timur tau
mmg sah sah bukan cucu angkat

aku tak reti nak betulkan tudung dia tu

buat muka comel.control nak amik gambar

nak plak haziq lukis gambar adudu watak jahat dalam boboboi
*aku pon tak kenal adudu ni.jap aku google

owh ni la adudu yang haziq cuba lukis tu.boleh la haziq lukis muka bentuk petak
*ni gambar lama,skrg haziq dah lukis makin improve.bole la

sambung letak gambar hazeera ngan botol boboboi

budak tecik ni lagi

gambar nak g skola.hooyeh koleksi tudung hazeera dah bertmbh,tapi tak leh lawan mama la.haha

setiap hari pakai tudung lain2
*alkisah cikgu smart soleh lupa bagi tudung.apa daa.dah nak akhir tahun pon


sekian,

 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook