XM

26 November 2012

Test drive Audi4?

hello blog,
hohoi
laki aku ni
ada satu hari tu dia jumpa kwn dia
pas tu borak2,kwn dia nak g test drive audi baru type s4 tu
so encik adam ikut le
ada satu je gambar dia snap
baik aku letak kat blog.haha
owh bukan encik adam yg nak beli audi 4 tu ye
harus la kawan dia.haha

audi type s4

emm ape la laki aku ni
amik gambar satu je
bosan je kan
jom layan gambar lain lak
aku aku ler.huhu

haziq snap gambar ni.
macam benci je kan perut aku muncit!

hazeera ni tak boleh ke buat aksi comel skit


haziq pandai bergambar.huhu

lokasi:otk puchong prima
eh anak2 aku ni main kete masukkan duit/token je
kalau tak main duit masuk tabung dah penuh tabung tau
tapi kesian lak kalau tak bagi main
tak dapat rasa nikmat kanak2
emm...so bagi je la,duit bole cari
pengalaman berharga tuk anak2 tu.huhu
sekian


 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook