XM

14 November 2012

Giant Segamat murah ke tak?

hello blog,
ni cite masa cuti raya puasa jugak
almaklum cite aku selalu kuar lambat2 kat blog.haha
ntah nape ikut adik aku g segamat
tak plan nak beli ape2 pon
tapi pas tu ada ju brg yg dibeli kan.haha

haziq nak bergambar kat brg2 giant la pulak

hazeera pon sibuk nak tiru haziq

hazeera ngan mak tam

emm..giant aku tak minat sgt
biasa2 je
dulu awal2 giant bukak kat segamat ramai gak org
sekarang dah tak
giant harga standard la
tak murah sgt
certain brg yg promosi je murah
yang aku suka tempat bakeri giant tu
chicken floss n donut
sebungkus 3 ketul tu murah la jugak berbanding king's kan
emm..lain2 harga biasa je
so aku sebenarnya lagi suka tesco atau mydin
tapi sebab kat segamat tak de tesco/mydin
giant pon giant la
owh lagi satu yang best giant mainan kete bunyi2/gerak2 kegemaran anak2 kau tu free je
terus naik dan tekan'
tak payah masuk syiling/token
emm..yang ni shopping kompleks lain tak leh lawan giant.haha

emm terpaksa take away dominos
*yela mana ada dominos delivery sampai kat umah mak aku tu.huhu


sekian
bebelan pasal giant
nanti bebila aku nak letak gambar giant bandar puteri lak la


 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook