XM

24 April 2017

Majlis Kesyukuran Berkhatan Haziq Dis 2016

hello blog,
ok ni cite last 2016
iaitu majlis kesyukuran berkhatan haziq
hohoi iouls tak mampu lagi wat majlis
ni tumpang mak punya kenduri daa
mak iuols kenduri kesyukuran,sekali dgn sbb iuls abis master,potong jambul cucu ke7,berkhatan cucu pertama dan lain2 kesyukuran.all in 1 gitu.huhu

mkn kat restoran kari kepala ikan mutiara damansara
sedap , harga agak pricey
mkn kat sini b4 beli brg kat ikea

taraa cari2 goodie bag
dpt pun

ikea sekali sekala

nk beli lampu ni sbb tu snap gambar

beli jugak yogurt ikea,dll mknn ikea

selpie dgn jiran mak aku,cik som

mknn kenduri

antara sedara yg dah smpai awal,pakcik n sepupu aku

amik2 mknn,masa ni lum ada tetamu.tu mak aku

ada surprise delivery

sponsor by adik ke3

adik ke6 aku dan makcik2 jiran

ada berita sedih,mak cik aku a.k.a kakak mak aku accident plak otw nak g kenduri tu,so dorang stay hotel kat segamat sbb nak setel towing kereta bagai
so esoknya lawat dorang di hotel

haziq hazeera jumpa 2 pupu dorang.anak2 sepupu aku

ni anak dia yg kitorang lawat kat bangi hari tu

hazeera dpt coklat dan belon dari mak uda
tq3 mak uda

alhamdulillah.tq 2016
next ialah cerita 2017
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook