XM

24 April 2017

1 Jan 2017 : OT - masak lunch - Star Avenue

hello blog,
mulakan tahun baru dengan OT
31/12 masih di kg, esok pagi2 balik sg buloh terus masuk keje OT katenya
pelatih2 daftar asrama,mmg setiap tahun kena kerja 1jan.huhu
mama OT,anak2 dan ayahnya g carbootsale,window shopping katenya


sempat posing.model kekaboo katenya


ni ha adik aku ikut sekali g CBS,dia jumpa ni beria beli

tghari balik rehat,rush masak as request by encik suami
dia kan tak balik kenduri haziq khatan sbb kerja
so aku masak la ni
-kerabu pucuk ubi
-rebung masak lemak,eh kenapa warna dia gitu,faktor kamera kot.haha
-ikan kering,petai,sambal bawa dari kg,ayam grg,ikan grg

balik OT,lps magrib gigih ke Star Avenue plak
xpe sbb g shopping mama ok je,terus hilang penat OT.kui3

selpie jap

star avenue masih belum penuh kedai2nya

dinner Texas Chicken



hadiah harijadi hazeera ,lmbt mama beli.huhu

ni plak haziq punya,kira hadiah besday la jugak.besday bln 7 2016,1 jan 2017 baru dpt.haha.
kira ok la tu.huhu

nah beli ubat cacing.mkn ubat cacing setiap bln 6 dan 12
yg ni bln 12 punya,tp mkn 1 jan.ok la tu ye



yeay dpt upah sbb penat masak.kah3
ni aku beli sbb buy 1 free 1

sbb muka jadi gelap melawat CBS,so mari beli sunblock
wei aku suka sunblock ni,sbb mmg tak berbelang muka aku walaupon main panas.haha


wah bukan main full hari 1 jan aku kan
sekian
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook