25 April 2017

Homemade Jan 2017

hello blog,
kalau nak ikutkan aku mmg masak hari2
alhamdulillah di beri kesempatan masa utk masa utk family
gambar harus la tak hari2
sbb snap mana yg dan je
lps tu klu lauk biasa2 xde la daku nak snap.byk sgt kot.kui3

spegetti meatball katanya

ya ampun aku tak reti rotate,hentam je la.ni lori mee goreng yg laki aku suka
lokasi : depan maybank bandar baru.bukan jam 4 ptg - 11 mlm

anak2 kat taman permainan
masa ni kwn aku cuti dia bawa haziq hazeera n anak2 dia main kat taman ni

jom mkn free

masa ni relaunch 10 to 10 mart,dulu nama dia stellar's grocer
pas tu tukar 10 to 10 mart,aku g sbb nak survey harga murah ke x
tak murah,so tak pergi lagi la
masa ni aku beli yg brg offer je.huhu

sup bakso konon2 ,versi suka hati aku

puding roti

bekal utk suami g keja
haha.setiap hari bawa bekal.ada 1 je ni aku sempat snap

nasi arab homemade

ikan bakar,ikan 3 rasa

ayam bakar,hangus skit,huhu

sekian
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook