21 May 2014

Testimoni Susuk Dara Masker Vagina

hello blog,
alamak entry 18sx.haha
ni ha aku yg suka terpengaruh iklan
nk jugak beli susuk dara masker vagina ni
5gram rm23 kau
mahal la jugak kot,sbb 5gram tu skiit je tau.hukhuk
so sbb mahal harus aku upload gambar n testimonial.haha


ha tengok dlm dia serbuk je


alkisah masa aku tgk2 kat kotak dia
dia tak tulis pon dalamnya apa ingredient dia kan
tapi beli je la
owh bila pakai aku dah tahu!
serbuk2 dalam susuk dara tu ialah serbuk manjakani.haha
aku ni mmg kadang2 rebus manjakani,minum air dia n basuh bawah tu guna air manjakani
so mmg dah biasa la dengan bau manjakani
so dah tahu,serbuk manjakani!
dan masa jejalan the tore aku tanya kedai jamau serbuk manjakani 

taraa.dia bagi yg ni

yg paket hijau ni dalam satu kotak ada 12paket,1 kotak rm10
so yg ini lg murah
benda yg sama je ngan susuk dara tu.haha
so beli yg paket hijau je la.huhu
owh testimonialnay ialah
boleh la,sebab manjakani kan,mmg dah tahu kebagusannya
mmg klu letak serbuk ni jadi grip la.haha
ok testimoni tak bole tulis panjang2 sbb aku malu nak tulis.haha
sekian
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook